DEBRISFROMAUTHOR1.WORDPRESS.COM

.

.

sábado, 30 de enero de 2016

Día del Refresco


Friday evening
Sunday in the afternoon
What have you got to lose?

Tuesday morning
Please be gone I'm tired of you
What have you got to lose?

Can I tell it like it is? (Help me I'm sufferin')
Listen to me baby
It's my heart that's a sufferin' it's a dyin' (Help me I'm dyin')
And that's what I have to lose (To lose)

I've got an answer
I'm going to fly away
What have I got to lose?

Will you come see me
Thursdays and SATURDAYS?
What have you got to lose?




Por fin terminado SEPTIEMBRE 08:

2 comentarios:

jose kortozirkuito dijo...

Veo que aquí también hay algunos ultra-clásicos, como el Made in Japan, ¿Todavía queda alguien en el planeta que no lo tenga?.
El de Robin Trower en su época era de mis discos favoritos.
el resto muy variado.
Saludotes gordos
Jose

katetoscopio dijo...

Gracias por pasar y comentar!
kk